Salut!

Acest blog contine 100% diana si nu este unul dedicat scolii. Majoritatea chestiunilor vor fi barfe prin care se ia in bataie de joc societatea actuala a sec 21. Sper sa va placa!:*

joi, 30 decembrie 2010

Revelion!!

Deci vine Revelionul cu uraturi, mascatzi, etc etc Imi amintesc de varmiu anu trecut ca invata "plugusorul" si zicea el " Yahoo,Yahoo copii si frati" saracu trebuia sa zica AhoAho da el ii tragea cu yahoo si la urma urmei blogul meu nici nu se compara cu vechitura aia de yahoo ce-i aia huuuoo cu ya in fatza ca sa nu fie boring, pe langa blogul meu e nimic( asa se pare ca deja am inceput sa ma laud din nou).Ei din alt pct de vedere(se pare ca tema pe vacantza la mate a inceput sa imi afecteze mintea din nou ;"pct"?)mi-am inceput temele chiar asa in prag de an nou da vineri nu scriu,de ce? ca sa nu ma prinda anu nou scriind ca e semn rau(stiti doar ce faci de anu nou faci tot anu). Asa ca aho aho copii si frati stati putzin si nu manati un salut sa imi urati,iar acum puteti sa plecati! Un an nou happy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu