Salut!

Acest blog contine 100% diana si nu este unul dedicat scolii. Majoritatea chestiunilor vor fi barfe prin care se ia in bataie de joc societatea actuala a sec 21. Sper sa va placa!:*

marți, 21 decembrie 2010

Ultima zi de scoala din 2010

Salut!Cum azi a fost ultima zi de scoala din 2010  noi GRUPUL VOCAL ne-am dus sa ii colindam la cancelarie pe profi ca doar nah suntem "elevi model" si nah am lipsit de la "minunata "  petrecere "privata"(cica, ca au venit si tovarasii nostri din 8 B).La cor a fost super mai ales ca ne-a dat si un colacut asa simbolic, dar inspirat.Nu prea cred ca am pierdut multe de la petrecere. Ma rog !!!Si cum si ancutza are blog nu am scapat de un registru in imbracamintea mea (ca de obicei) care totusi M-A SURPRINS PLACUT!Un mic sfat: fa-mi iar carnet de gafe:)) poate te mai distrezi asa daca nu ai ce face. P.S. Organizarea a fost buna la petrecere (serios acum nu ironizez) dar cred efectiv ori ca am ajuns eu tarziu si am pierdut distractia ori ca lumea nu prea avea chef (mai ales ca nah dirigu' era in clasa si nu puteam face multe).

2 comentarii:

  1. la un moment dat dirigu se stramba la muzica rock si parca voia sa vomite
    :-* :-* :-*:-* :-* :-*:-* :-* :-*

    RăspundețiȘtergere